Jóga a správná matrace zmírní bolest zad

Bolest zad patří mezi tzv. civilizační nemoci, což znamená, že bolesti obvykle způsobují způsobují špatné životní návyky v běžném životě a při práci, například špatné držení těla, hrbení se u počítače, nedostatečná nebo nadměrná fyzická aktivita, nesprávná matrace a polštář. Bolest zad patří mezi nejčastější zdravotní problémy v Evropě a potyka se s ní približně 80% společenství.



Malokdo ví, že bolesti můžeme jednoduše zmírnit…

Malokdo ví, že bolesti můžeme jednoduše zmírnit. Fyzická aktivita Nejlepším způsobem pro posílení pátaře a zmírnění bolesti zad je zavedení do každodenního života fyzické aktivity. Bolesti zad nejčastěji trápí lidi se sedavým zaměstnaním, kterí tráví většinu dne v jedné, obvykle nevhodné pozici. Fyzická aktivita je pro náš organismus naprosto nezbytná a neměli bychom se ji vyhýbat, musíme si však pamatovat, že ne každý sport bude pro nás vhodný. Některé fyzické aktivity zatěžují páteř, což může způsobit další bolesti. Vyhybat bychom se měli každé nadměrné aktivitě, zvedání břemen a nekontrolovaným pohybům, které s sebou nesou riziko poranění. Když se chceme zbavit bolesti zad, nejlepší je jóga, která mírně protahuje a posiluje svaly.


Gallery

bolesti zad

Foto: pixabay.com

bolesti zad

Foto: pixabay.com

Zdravý a kvalitní spánek Pokud se chcete zbavit bolesti zad, co nejdříve zvolte správnou matraci a polštář. Vhodná pozice ve spánku je pro regeneraci páteře opravdu nezbytná. Pokud se vaše páteř v noci dostane do nepřirozené polohy, pravděpodobně ráno budete cítit bolesti. Správná polštář nesmí být ani příliš tvrda, ani příliš měkká. Stejně polštář by neměl být příliš měkký a objemný. Nevhodné je také spaní na dvou polštářích.

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *