Cviky na krční páteř. Zbavte se nepříjemné bolesti

Cvičení na krční páteř jsou velmi užitečné především pro ty lidi, které pracují v kanceláři nebo mají obecně mají sedavé zaměstnání. Tato cvičení můžeme rozdělit do několika skupin. Јеdná se o relaxační, protahovací a posilovací cvičení. Díky cvikům na krční páteř nebudete nucení používat tablety proti bolesti.



Zneužívání léků a závislost na…

cvičení na krční páteř

Foto: files.uvodnarky.webnode.cz

Zneužívání léků a závislost na nich není však správné řešení. Měli bychom se nad sebou chvíli zamyslet. Většinu problému s krční páteří vyřeší totiž pravidelná fyzická cvičení. Posilovací cvik je třeba velmi jednoduchý. Sedněte si do vzpřímené polohy, dívejte se dopředu. Ruku( nebo nejlépe obě )si přiložte k čelu, tlačte pak čelem proti odporu dlaně. Počítejte v myšlenkách do 10-15, udělejte přestávku na odpočinek( 5-6 vteřin ). Tento typ cviku na krční páteř opakujte několikrát. Relaxační cvičení na krk rozplyne napětí ve Vašem krku a uleví celé páteři.

Relaxovat se můžete pří poslechu…

cvičení na krční páteř

Foto: www.vylecit.cz

Relaxovat se můžete pří poslechu zvuků přírody. Poslouchat můžete také klasickou hudbu. Dalším vhodným cvičením na krční páteř je protahování. Sedněte si rovně a rozjímejte, zavřete oči a uvolněte se. Pravou rukou uchopte židli, levou rukou obejměte hlavu a nakloňte ji doleva. V této poloze protahujte svaly po dobu 15-20 sekund. Výše uvedené druhy cviku na krční páteř určitě Vám pomůžou. Na druhé straně pamatujte, že pokud je bolest krční páteře intenzivní a náhlá, bylo by na místě navštívit ortopedického lékaře.

Leave a Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *